Problemen met inloggen?

Heeft u problemen met inloggen op BVGData.nl? Raadpleeg dan onderstaande informatie.

Ik kan niet inloggen

Het inloggedeelte is alléén voor leden van de sectie Bedrijfsmatig Vastgoed (BV) van brancheorganisatie VBO!

Geen persoonlijk lid van de sectie BV?

Dan heeft u geen toegang tot de applicatie. Voor meer informatie over een persoonlijk lidmaatschap sectie BV, zoals tarieven, voordelen en voorwaarden, kunt u terecht op de Lidmaatschap-pagina van MijnVBO.nl.

Wel persoonlijk lid van de sectie BV?

Controleer eerst uw lidnummer en wachtwoord. Let goed op het gebruik van kleine letters of hoofdletters en of u niet per ongeluk ‘Caps Lock aan’ of ‘Num Lock uit’ hebt staan.

Of

Het kan ook zijn dat oude/verkeerde inloggegevens zijn blijven hangen in het geheugen van uw computer/browser dat de toegang tot de applicatie kan belemmeren.

Verwijder dan uw geschiedenis/cookies én wachtwoorden in uw webbrowser, vervolgens de browser opnieuw opstarten en dan opnieuw inloggen.

Let op: bij diverse browsers is het mogelijk om periodes van geschiedenissen te wissen en staat het vaak op ‘laatste uur’. U dient dit te wijzigen naar ‘het eerste gebruik’. Ga naar verdere uitleg over ‘geschiedenis verwijderen’

Uiteraard kunt u ook de optie wachtwoord vergeten gebruiken om uw wachtwoord te resetten.

Ik wil inloggen, maar de gegevens van de vorige gebruiker staan er nog in

De vorige gebruiker is niet goed uitgelogd. U kunt het beste eerst op uitloggen klikken. Elke gebruiker heeft namelijk zijn eigen rechten.

Ik heb een ander inlogprobleem

Voor alle overige problemen met inloggen op BVGData.nl neem contact op via ledenservice@vbo.nl o.v.v. Inlogproblemen met BVG Data.